Esittelyssä brändityöryhmämme

Esittelyssä brändityöryhmämme

Esittelyssä brändityöryhmämme

Näkemystä, kokemusta, luovuutta & energiaa!

Järvenpään kaupungin brändiuudistus toteutetaan laajassa yhteistyössä niin mainostoimiston, kaupungin kaikkien palvelualueiden edustajien, kuin eri toimijoiden ja asukkaidenkin kanssa. Onnistunut brändi luodaan yhdessä.

Projektin veturina toimiva brändityöryhmä koostuu kaupungin markkinointi- ja viestintäryhmän edustajista sekä mainostoimisto Ohoin tiimistä. Kaupungin edustajia ovat viestintäkoordinaattori Tuula Alkula, yrityspalvelupäällikkö Susanna Aramo, hallintosihteeri Johanna Huotari, asiakaspalvelupäällikkö Satu Hänninen, elinvoimajohtaja Marko Lehenberg, viestinnän erityisasiantuntija Lea Kurki, hallinnon asiantuntija Riitta Murtokare, viestintäjohtaja Heli Vastaväkisekä kulttuurijohtaja Sami Ylisaari.

 

Meille ei ole yhdentekevää millaista Järvenpäätä rakennetaan

Järvenpään kaupunki kilpailutti brändiuudistushankinnan viime vuodenvaihteessa ja kilpailun voitti paikallinen mainostoimisto Ohoi Creative.

Mainostoimisto Ohoi on strateginen luova toimisto ja sen muodostavat järvenpääläiset Olli Ahvenlampi, Roope Lehtoranta, Tiia Lintula ja Kalle Särkkä. Ohoin tiimi on osaava porukka, jossa yhdistyy monipuolinen luovuus, kaupungin syvällinen tuntemus, raudanluja brändityöosaaminen sekä rakkaus Järvenpäähän. Yritys on onnistunut herättämään vasta parivuotisen taipaleensa aikana positiivisella tavalla huomiota ympärillään. Ohoi palkittiin viime syksynä Vuoden tulokkaaksi Järvenpään Yrittäjien Vuoden Yrittäjä –juhlassa. Tiivis ja tehokas tiimi taituroi monenlaisia markkinointiratkaisuja hyvin erilaisten asiakkaiden tarpeisiin.

Ohoi haluaa kasvaa ja kehittyä alansa kiinnostavimpien tekijöiden joukkoon. Tässä Järvenpään brändiuudistusprojektissa Ohoin tiimiä täydentävät pitkän linjan brändäyksen ammattilaiset Piritta Koivisto ja Sarita Saloheimo. Pirittan ja Saritan kokemuksessa yhdistyvät vahva strateginen ajattelu, vaativien brändäys- ja identiteettihankkeiden suunnittelu ja johtaminen, konseptiosaaminen, tarinallistaminen sekä kohderyhmien osallistaminen.

Järvenpään brändiuudistuksen päävastuu on viestintäjohtaja Heli Vastamäellä. Projektin luovana johtajana toimii Roope Lehtoranta Ohoilta ja projektin johtamisesta vastaa Tiia Lintula Ohoilta. Brändiuudistusprojektin välivaiheita esitellään kaupungin luottamushenkilöistä koostuvalle puheenjohtajien jaostolle sekä kaupungin johtoryhmälle. Lopulliset brändiuudistuksen tulokset hyväksytään Järvenpään kaupunginhallituksen toimesta arviolta marraskuussa 2019.

 

 

Esittelyssä brändityöryhmämme

4 thoughts on “Esittelyssä brändityöryhmämme

  • 26.05.2019 at 6:03 pm
    permalink

    Olisi tosi jees jos löytyisi ihan normi meili osoite, johon voisi lähettää
    brändäys ajatuksia omin sanoin ja kuvin. Esimerkiksi on nähnyt
    jossain jonkin kivan jutun ja haluaisi jotenkin tuoda samaa ideaa
    myös Järvenpäähän.Kuvilla olisi helpompi kertoa, kuin pelkillä sanoilla..

    Vastaa
  • 01.09.2019 at 6:37 am
    permalink

    Luin tästä kilpailusta sunnuntain Hesarista 1,9, siis syyskuussa. Täytin brändiuudistuksen identiteettiehdotukset. Sitten en voinutkaan lähettää niitä. Lähetänappi ei toiminut. Aika turhauduttavaa.
    Copy-peistasin kirjoitukseni omalle koneelleni. Miten saan ne lähetettyä teille?

    Vastaa
    • 01.09.2019 at 9:26 am
      permalink

      Hei! Kiitos palautteesta,tutkimme mistä bugi johtuu. Pahoittelumme systeemin toimimattomuudesta. Palautteen voi lähettää sähköpostitse tiia@ohoicreative.com. Kiitos todella paljon!!

      Vastaa

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *