BLOGI

Projektin ensimmäinen vaihe on maalissa – mukana jo lähes 600 brändin rakentajaa!

Projektin ensimmäinen vaihe on maalissa – mukana jo lähes 600 brändin rakentajaa!

Järvenpään brändiuudistusprojektin vaihe 1/3 on saatu hienosti päätökseensä. Projektin ensimmäiseen vaiheeseen osallistui kaiken kaikkiaan lähes 600 brändin rakentajaa. Hyvä te! Hyvä me! Brändiuudistusprojektin ensimmäisessä vaiheessa keräsimme näkemyksiä Järvenpäätä koskeviin kysymyksiin. Vedimme työpajoja, teimme suoria haastatteluja ja loimme kaikille avoimen verkkokyselyn. Kohtasimme

Tilaa Järvenpään YouTube-kanava!

Tilaa Järvenpään YouTube-kanava!

Tiesitkö, että Järvenpään kaupungilla on oma YouTube-kanava? No nyt viimeistään tiedät! Kanavalla julkaistaan erilaisia kaupunkiin liittyviä videoita. Joukossa on niin markkinointi- ja rekrytointikäyttöön tehtyjä videoita, kuin tunnelmapalojakin ajankohtaisista asioista. Nyt kesäkuussa kanavalla julkaistaan viestinnän kesätyöntekijä Viljami Paimenen mukaansatempaavia videoita Järvenpäästä,

Järvenpään brändiuudistus – siis mistä on kyse?

Järvenpään brändiuudistus – siis mistä on kyse?

Onnistunut brändi luodaan yhdessä. Järvenpää uudistaa brändinsä vuoden 2019 aikana. Tavoitteena on kiteyttää kaupungin brändi-identiteetti sekä suunnitella sitä tukeva visuaalisuus, slogan ja ydinviestit eri kohderyhmille. Alueiden, kaupunkien ja kuntien keskinäiseen kilpailuun on fiksua reagoida luomalla itselleen vetovoimainen kaupunkibrändi. Yhtä lailla vetovoimainen

Esittelyssä brändityöryhmämme

Esittelyssä brändityöryhmämme

Näkemystä, kokemusta, luovuutta & energiaa! Järvenpään kaupungin brändiuudistus toteutetaan laajassa yhteistyössä niin mainostoimiston, kaupungin kaikkien palvelualueiden edustajien, kuin eri toimijoiden ja asukkaidenkin kanssa. Onnistunut brändi luodaan yhdessä. Projektin veturina toimiva brändityöryhmä koostuu kaupungin markkinointi- ja viestintäryhmän edustajista sekä mainostoimisto Ohoin